رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان تهران به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۷۲ نفر از شهروندان رسیدگی کرد

15:51 - 08 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۶۹۸۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان تهران به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۷۲ نفر از شهروندان رسیدگی کرد
دادستان تهران در دیدار مردمی با ۱۷۲ نفر از شهروندان، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان_ علی صالحی، به اتفاق جمعی از معاونان دادستانی، صبح امروز چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره  با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات  جمعی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌ها صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستان تهران، در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضاییه و همچنین برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

دادستان تهران به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۷۲ نفر از شهروندان رسیدگی کرد

علی صالحی همچنین در این ملاقات، ضمن دیدار و گفت‌وگو با ۵ نفر از زندانیان بازداشتگاه اوین به صورت برخط و با بهره‌گیری از سامانه ویدئوکنفرانس، دستورات مقتضی جهت پیگیری درخواست‌های این قبیل از زندانیان صادر و در نتیجه این گفت‌وگو مقدمات آزادی یک زندانی فراهم شد.

گفتنی است هدف از برگزاری این برنامه، افزایش نظارت دادستانی بر عملکرد دادسرا‌ها و تسریع در گره گشایی از کار مردم  است و متقاضیان می‌توانند با برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی دادسرا و اخذ نوبت قبلی، با دادستان و معاونان وی دیدار و گفت‌وگو کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *